Det føles meningsfuldt at træde ind i en organisation, der skaber forandring sammen med mennesker
Som sundhedsprofessionel har hun i den grad oplevet, hvordan det netop er dem, der har mest brug for systemet, som oftest har sværest ved at finde vej og få den rette hjælp.
Netop derfor er Ditte glad for at være lige her hos os, hvor hun sammen med rådgiver i Sydvest, Laila (forrest på billedet), både har fokus på at styrke deltagelsen, trygheden og meningen for dem, der har allermest brug for hjælpen og samtidig arbejder med den gensidige læring og opkvalificeringen af fremtidens sundhedsmedarbejdere.
Jeg glæder mig til at være med til at opbygge indsatsen i Esbjerg, til at samarbejde med lokale aktører og frivillige og til at bidrage til et fællesskab, hvor både faglighed og nærvær får lov at fylde


Recent Comments